F.A.Q. 

Najczęściej zadawane pytania

Należy w pierwszej kolejności zabrać ze sobą dokumenty niezbędne do podpisania umowy – książeczkę szczepień psa wraz z zapisanymi szczepieniami na wściekliznę, choroby zakaźne i kaszel kenelowy.

Jeśli pies przyjmować będzie własną karmę w hotelu, również warto ją zabrać, wraz z jakąś miarką.

Jeśli psiak lubi swoje legowisko i jest z nim związany, także warto go w to wyposażyć.

Do hotelu nie przyjmujemy żadnych zabawek. Ze względu na to, że psy mieszkają razem, jakaś zabawka mogła by doprowadzić do konfliktu, których staramy się oczywiście unikać. W domu psy bawią się wspólnie, natomiast zabawki są dostępne na wybiegu – zawsze pod kontrolą i w ilości takiej, aby każdy pies miał możliwość zabawy.

Tak. Taką usługę trzeba umówić, niestety wcześniej. Usługa ta jest płatna: 1,5 zł za km = należy policzyć zarówno dojazd po psa, jak również powrót z psem do hoteliku.

Tak, zawsze do tego zachęcamy. Jednak taka wizyta aklimatyzacyjna zawsze musi zostać umówiona wcześniej.

Tak, tylko opiekun zwierzęcia również musi poinformować pracowników hotelu o tej sytuacji z należytym wyprzedzeniem.

Można. Jednak należy zawsze przeanalizować, na jaki okres czasu warto psa pozostawić. Im dłuższy czas, tym większa szansa na to, że pies się zaaklimatyzuje. Przyjmując psa na pobyt, zawsze staramy się wytłumaczyć, że nie wiadomo, jak pies zniesie rozstanie, obecność innych, obcych osób, psów. Minimalnym czasem, jaki należy rozpatrywać to doba – jednak wszystko zależy od dotychczasowych doświadczeń i poziomu wrażliwości psa. Okres aklimatyzacji zawsze powinien zakończyć się pozytywnym skojarzeniem – czyli sytuacją, aby pies się potrafił w hotelu rozluźnić, nie obawiał się ludzi, psów. Aby wiedział, że nie dzieje się mu krzywda.

Tak, nie stanowi to dla nas najmniejszego problemu. Jednak ze względu na bezpieczeństwo wymagamy niezbędne szczepienia.

Nie. W hotelu jest komoda, w której są trzy zabudowane legowiska, tak aby psy, które potrzebują wyciszenia, odosobnienia czy w dzień czy w nocy mogły sobie swobodnie pójść i odpocząć. Czasami również zdarza się sytuacja, że klient decyduje się na przywiezienie psa wraz z jego własną klatką, w której psiak będzie spał w nocy. Generalnie hotel jest bezkojcowy i psy całe dnie przebywają luzem w domu lub na wybiegu.

Tak, na miejscu zostaje podpisana umowa.

W zależności od potrzeb – własną karmą lub karmą hotelową – Calibra jagnięcina z ryżem lub łosoś z ziemniakami.

Jeśli znamy już psa, wiemy, jakie prezentuje zachowania wobec innych psów, ludzi – rezerwacji można dokonać mailowo, smsowo, telefonicznie. Jeśli pies ma gościć w hotelu pierwszy raz – jedynie możliwa jest rezerwacja telefoniczna.

50 % kwoty należy uiścić w dniu rezerwacji – jest to jednoznaczne z potwierdzeniem rezerwacji. Bez wpłaty rezerwacja nie jest dokonywana. Drugie 50 % należy wpłacić w dniu powierzenia psa i podpisania umowy.

Generalnie wszystkie, które nie wykazują bezpodstawnej agresji względem ludzi i innych zwierząt.

Wszystko zależy od terminu preferowanej rezerwacji. Czasami wystarczy kilka dni, a czasami jest to kilka miesięcy, nawet do pół roku. Nie jesteśmy w stanie określić stałego algorytmu.

Po wyjściu właściciela do biura, w którym następuje podpisanie umowy wprowadzane są pojedynczo psy. W pierwszej kolejności psy nasze, domowe, a dopiero potem psy hotelowe. Pojedyncze wprowadzenia psów zmniejsza stres nowo przybyłego zwierzaka do hotelu. Po wspólnym zapoznaniu się, które może trwać niekiedy nawet 2 godziny, przechodzimy ze wszystkimi psami do części domowej. Jeżeli powyższe rozwiązanie jest dla psa zbyt stresujące, szukamy w trakcie rozmowy z opiekunem wyjścia lepszego, które w mniejszym stopniu zestresuje psa.

Nie. Nie przyjmujemy psa do hotelu na mniej niż dobę. Proces wprowadzania psa do stada jest czasochłonny, pracochłonny i stresogenny dla zwierzaka. W hotelu bazujemy na budowaniu pozytywnych skojarzeń, a sam proces wprowadzania nowego psa do stada raczej nie generuje takich skojarzeń, stąd też staramy się unikać sytuacji, w których byśmy przyjmowali psa do hotelu na tak krótki odcinek czasu.

Zdecydowanie podjąć decyzję o wizycie aklimatyzacyjnej, może nawet nie jednej a kilku, tak, aby pies otrzymał wsparcie ze strony swojego opiekuna już na samym początku przygody z hotelem i rozłąką.

Zdecydowana większość psów sobie radzi. Dosłownie przez cały okres trwania hotelu tylko kilka psów wykazywało bardzo wysoki poziom tęsknoty za opiekunem. Większość psów mając do dyspozycji innego człowieka, czy to dorosłego czy to dzieci albo innych współtowarzyszy zabawy dość szybko zapomina o rozłące. Na podstawie doświadczenia wyznaczyliśmy trzy drogi procesu adaptacyjnego psów w hotelu:

  • psy świetnie aklimatyzują się w pierwszej dobie, praktycznie chwilę po wejściu do hotelu.
  • psy otwierają się na zabawę i inne kontakty socjalne po pierwszej dobie/nocy.
  • psy potrzebują 3 dób, aby poczuć się swobodnie w hoteliku.

Codziennie od godz. 9.00 do 17.00 albo 18.00 do 21.00

W innych godzinach jest to możliwe jedynie po wcześniejszym ustaleniu.

Telefon hotelowy w godzinach zamknięcia hotelu jest wyłączony. 

Jeśli pies przyjeżdża do hotelu po raz pierwszy, należy przywieźć go do godz. 19.00, aby miał większe możliwości poznania się z pozostałymi psami przebywającymi w hotelu, zanim zmęczone dniem poukładają się do snu.

Zawsze można zadzwonić, napisać. W tygodniu na profil FB oraz na dysk google wrzucane są zdjęcia i filmy. Jeśli opiekun potrzebuje więcej informacji, prosimy o napisanie wiadomości prywatnej na messenger.

Nie. Nie ma takiej możliwości. Pies nie zrozumie, że właściciel przyjedzie go wygłaskać, wyprowadzić na spacer i pozostawi ponownie w hotelu. Dlatego, jak macie Państwo przerwę w podróży i chcecie zabrać psa do domu to dajcie mu te kilka dni, ale nie kilka godzin. Psu może być super w hotelu: może nas lubić, może świetnie się bawić – ale jego dom to zawsze jego dom, jego kochany właściciel, którego my nigdy nie zastąpimy. 

Należy w pierwszej kolejności zabrać ze sobą dokumenty niezbędne do podpisania umowy – książeczkę szczepień psa wraz z zapisanymi szczepieniami na wściekliznę, choroby zakaźne i kaszel kenelowy.

Jeśli pies przyjmować będzie własną karmę w hotelu, również warto ją zabrać, wraz z jakąś miarką.

Jeśli psiak lubi swoje legowisko i jest z nim związany, także warto go w to wyposażyć.

Do hotelu nie przyjmujemy żadnych zabawek. Ze względu na to, że psy mieszkają razem, jakaś zabawka mogła by doprowadzić do konfliktu, których staramy się oczywiście unikać. W domu psy bawią się wspólnie, natomiast zabawki są dostępne na wybiegu – zawsze pod kontrolą i w ilości takiej, aby każdy pies miał możliwość zabawy.

Tak. Taką usługę trzeba umówić, niestety wcześniej. Usługa ta jest płatna: 1,5 zł za km = należy policzyć zarówno dojazd po psa, jak również powrót z psem do hoteliku.

Tak, zawsze do tego zachęcamy. Jednak taka wizyta aklimatyzacyjna zawsze musi zostać umówiona wcześniej.

Tak, tylko opiekun zwierzęcia również musi poinformować pracowników hotelu o tej sytuacji z należytym wyprzedzeniem.

Można. Jednak należy zawsze przeanalizować, na jaki okres czasu warto psa pozostawić. Im dłuższy czas, tym większa szansa na to, że pies się zaaklimatyzuje. Przyjmując psa na pobyt, zawsze staramy się wytłumaczyć, że nie wiadomo, jak pies zniesie rozstanie, obecność innych, obcych osób, psów. Minimalnym czasem, jaki należy rozpatrywać to doba – jednak wszystko zależy od dotychczasowych doświadczeń i poziomu wrażliwości psa. Okres aklimatyzacji zawsze powinien zakończyć się pozytywnym skojarzeniem – czyli sytuacją, aby pies się potrafił w hotelu rozluźnić, nie obawiał się ludzi, psów. Aby wiedział, że nie dzieje się mu krzywda.

Tak, nie stanowi to dla nas najmniejszego problemu. Jednak ze względu na bezpieczeństwo wymagamy niezbędne szczepienia.

Nie. W hotelu jest komoda, w której są trzy zabudowane legowiska, tak aby psy, które potrzebują wyciszenia, odosobnienia czy w dzień czy w nocy mogły sobie swobodnie pójść i odpocząć. Czasami również zdarza się sytuacja, że klient decyduje się na przywiezienie psa wraz z jego własną klatką, w której psiak będzie spał w nocy. Generalnie hotel jest bezkojcowy i psy całe dnie przebywają luzem w domu lub na wybiegu.

Tak, na miejscu zostaje podpisana umowa.

W zależności od potrzeb – własną karmą lub karmą hotelową – Calibra jagnięcina z ryżem lub łosoś z ziemniakami.

Jeśli znamy już psa, wiemy, jakie prezentuje zachowania wobec innych psów, ludzi – rezerwacji można dokonać mailowo, smsowo, telefonicznie. Jeśli pies ma gościć w hotelu pierwszy raz – jedynie możliwa jest rezerwacja telefoniczna.

50 % kwoty należy uiścić w dniu rezerwacji – jest to jednoznaczne z potwierdzeniem rezerwacji. Bez wpłaty rezerwacja nie jest dokonywana. Drugie 50 % należy wpłacić w dniu powierzenia psa i podpisania umowy.

Generalnie wszystkie, które nie wykazują bezpodstawnej agresji względem ludzi i innych zwierząt.

Wszystko zależy od terminu preferowanej rezerwacji. Czasami wystarczy kilka dni, a czasami jest to kilka miesięcy, nawet do pół roku. Nie jesteśmy w stanie określić stałego algorytmu.

Po wyjściu właściciela do biura, w którym następuje podpisanie umowy wprowadzane są pojedynczo psy. W pierwszej kolejności psy nasze, domowe, a dopiero potem psy hotelowe. Pojedyncze wprowadzenia psów zmniejsza stres nowo przybyłego zwierzaka do hotelu. Po wspólnym zapoznaniu się, które może trwać niekiedy nawet 2 godziny, przechodzimy ze wszystkimi psami do części domowej. Jeżeli powyższe rozwiązanie jest dla psa zbyt stresujące, szukamy w trakcie rozmowy z opiekunem wyjścia lepszego, które w mniejszym stopniu zestresuje psa.

Nie. Nie przyjmujemy psa do hotelu na mniej niż dobę. Proces wprowadzania psa do stada jest czasochłonny, pracochłonny i stresogenny dla zwierzaka. W hotelu bazujemy na budowaniu pozytywnych skojarzeń, a sam proces wprowadzania nowego psa do stada raczej nie generuje takich skojarzeń, stąd też staramy się unikać sytuacji, w których byśmy przyjmowali psa do hotelu na tak krótki odcinek czasu.

Zdecydowanie podjąć decyzję o wizycie aklimatyzacyjnej, może nawet nie jednej a kilku, tak, aby pies otrzymał wsparcie ze strony swojego opiekuna już na samym początku przygody z hotelem i rozłąką.

Zdecydowana większość psów sobie radzi. Dosłownie przez cały okres trwania hotelu tylko kilka psów wykazywało bardzo wysoki poziom tęsknoty za opiekunem. Większość psów mając do dyspozycji innego człowieka, czy to dorosłego czy to dzieci albo innych współtowarzyszy zabawy dość szybko zapomina o rozłące. Na podstawie doświadczenia wyznaczyliśmy trzy drogi procesu adaptacyjnego psów w hotelu:

  • psy świetnie aklimatyzują się w pierwszej dobie, praktycznie chwilę po wejściu do hotelu.
  • psy otwierają się na zabawę i inne kontakty socjalne po pierwszej dobie/nocy.
  • psy potrzebują 3 dób, aby poczuć się swobodnie w hoteliku.

Codziennie od godz. 9.00 do 17.00 albo 18.00 do 21.00

W innych godzinach jest to możliwe jedynie po wcześniejszym ustaleniu.

Telefon hotelowy w godzinach zamknięcia hotelu jest wyłączony. 

Jeśli pies przyjeżdża do hotelu po raz pierwszy, należy przywieźć go do godz. 19.00, aby miał większe możliwości poznania się z pozostałymi psami przebywającymi w hotelu, zanim zmęczone dniem poukładają się do snu.

Zawsze można zadzwonić, napisać. W tygodniu na profil FB oraz na dysk google wrzucane są zdjęcia i filmy. Jeśli opiekun potrzebuje więcej informacji, prosimy o napisanie wiadomości prywatnej na messenger.

Nie. Nie ma takiej możliwości. Pies nie zrozumie, że właściciel przyjedzie go wygłaskać, wyprowadzić na spacer i pozostawi ponownie w hotelu. Dlatego, jak macie Państwo przerwę w podróży i chcecie zabrać psa do domu to dajcie mu te kilka dni, ale nie kilka godzin. Psu może być super w hotelu: może nas lubić, może świetnie się bawić – ale jego dom to zawsze jego dom, jego kochany właściciel, którego my nigdy nie zastąpimy. 

Tak. Nie rozdzielamy psów, wszyscy funkcjonujemy wspólnie. Jednocześnie żyją zarówno psy duże jak i małe. Bardzo często zdarza się, że mały pies typu york, maltańczyk czy caviś świetnie dogaduje się z owczarkiem, goldenem czy też nawet berneńczykiem.